Voorbereiding, stress!!! - Reisverslag uit Midwolda, Nederland van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu Voorbereiding, stress!!! - Reisverslag uit Midwolda, Nederland van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu

Voorbereiding, stress!!!

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

19 November 2008 | Nederland, Midwolda

Glasgow, Belfast??? Het was een poosje onzeker waar ik heen zou gaan. Ook was het onzeker of ik wel daadwerkelijk naar de University in Belfast zou kunnen waar ik graag heen wilde, maar alles is goed gekomen en vanaf 2 februari 2009 zit ik samen met Merel, Maaike en Jos voor 3 maand in Belfast. Daar gaan we studeren aan St. Mary's University. We hebben vijf vakken uitgekozen die we willen volgen en ik hoop van harte dat dit ook gaat gebeuren :D

Maar even back to reality. We zitten er nog niet, helaas. Nu moeten we vooral veel regelen met school en de IBG. Allemaal formulieren met allemaal gegevens waar je op een gegeven moment best gek van wordt, maar het is het waard, want over 2,5 maand vliegen we heerlijk naar Northern Ireland! Studeren, de toerist uithangen en allemaal nieuwe mensen leren kennen, ik heb er zin in!

• 19 November 2008 - 20:47

Roelie Seinen:

moi meissie heel veel succes met alles wat je van plan bent!!
    En ik zie er naar uit om al je verhalen vanuit Belfast te lezen, maar eerst nog sinterklaas,kerst en oud en nieuw!!
    Lieve groet van een tante

• 22 November 2008 - 19:27

Moniek:

Whooehoooeeeeee!!!!
    Klinkt ontzettend goed al. Als jullie het goed vinden kom ik jullie al erg snel opzoeken.
    Ik ben benieuwd naar de voorbereidingen enz.
    Inpaklijstje nodig? Heb ik ook voor je ;)
    Vooral niet vergeten --> Kilo's drop en hagelslag. Misschien vind je het nu niet zo lekker, maar daar zul je het zeker onwijs gaan missen.
    Zet hem op meid.

Ik lees je!

xx

• 23 November 2008 - 11:21

Jacqueline:

Hey Tjar,

Heel veel succes met de voorbereidingen. Ik ga zeker je site volgen. Mijn andere nichtje (Suzanne) zit nu voor een half jaar op Curacao en heeft ook zo'n site. Erg leuk om alle verhalen te lezen! Nou meis, succes met alles!!

Liefs Jacqueline + rest van de familie

• 24 November 2008 - 14:35

Maaike:

wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p wh00p

• 01 December 2008 - 15:46

Linda:

Heey tjar!

Woooei jij hebt ook n site! Weer eentje erbij om te volgen;) De voorbereiding is een bitch ja, maar tis t vast helemaal waard! Veel succes en kga jullie verhaaltjes zeker volgen vanuit Australia!:D
    Kusj

• 03 December 2008 - 22:16

De Stellemaatjes.:

Lief klein nichtje van mij/ons,
    Heel veel succes met de voorbereiding, ik/we gaan zeker jou volgen en zijn benieuwd naar je verhalen en fotoos.

Veel liefs van ons