It's the final countdown - Reisverslag uit Midwolda, Nederland van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu It's the final countdown - Reisverslag uit Midwolda, Nederland van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu

It's the final countdown

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

01 Februari 2009 | Nederland, Midwolda

Nou, hier zit ik dan mijn laatste blog vanuit Nederland te schrijven in de o zo vertrouwde woonkamer in het o zo vertrouwde Midwolda.

My bags are packed and I'm ready to go! (dat was nog een hele strijd met een koffer die LEEG al 6 kilo weegt :| het is me gelukt though!) Maar het besef dringt nu ook door, dat ik dit drie maand achter moet laten. Drie maand zonder mijn ouders, zonder de vrienden die ik hier heb. Het is een raar idee dat ik de mensen hier 3 maand lang niet ga zien, maar aan de andere kant is het ook een geweldig idee om te bedenken dat ik 3 maand lang andere mensen ga ontmoeten.

Morgen vertrek ik samen met m'n ouders richting Schiphol, waar we om 3 uur hebben afgesproken. Ons vliegtuig vertrekt pas om 17.20, maar dan kunnen we tenminste nog even rustig aan doen en nog wat eten daar.

En dan kan ons avontuur beginnen. Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet daar en in wat voor huisje we komen (het huisje heeft een gerenoveerde keuken, dus das altijd leuk natuurlijk :)). Ondanks dat we er nog niet eens zitten, zijn we al 2 keer verhuisd naar een ander huisje! Een aantal mensen hebben me al om mijn adres daar gevraagd, dat komt zsm als ik daar zit. Kaartjes? Leuk!!! ;)

Nou, dit was het wel weer. Ik ga vanavond nog even uit eten met m'n ouders en ik denk niet dat ik zo rustig zal slapen vannacht, maar ik heb er wel ongelofelijk veel zin in.
So, there's one thing left to say:

Belfast, here I come!

  • 01 Februari 2009 - 12:54

    Joyce :

    Hee Tjarda!

    ik wens je veel plezier in Belfast, geniet er van!
    en voorzichtig he..
    is wel even wat anders dan midwolda (A)

    trouwens heel midwolda loopt leeg, want ik ga woensdag naar Engeland voor 3 maanden!
    haha..

    Have a nice time !

    Liefs, Joyce

  • 01 Februari 2009 - 12:57

    Herman Kruiter:

    alvast een goede reis gewenst en dat je je daar "asap" op je gemak mag voelen, tot horens.

  • 01 Februari 2009 - 13:46

    Mams Anneke:

    Onvoorstelbaar dat je 3 maand bagage in 1 koffer kan stoppen, terwijl thuis de kasten altijd uitpuilen[grapje moet kunnen]. We zijn blij voor en met jou, dat je er zoveel zin in hebt, al zullen we je best wel missen.Wat zullen onze maaltijden vlot en rustig verlopen. Maar gelukkig kom je terug met hééél véééél verhalen over allerlei mensen die je daar hebt ontmoet. Alvast iets om ons op te verheugen.
    Geniet van alles!!!

  • 01 Februari 2009 - 15:35

    Ieteke:

    Hey meisie!
    Een goeie reis alvast en natuurlijk sweet dreams voor et laatste nachtje hier ;) Heel veel plezier, ik ga je volgen hoor!
    xxx Ieteke

  • 01 Februari 2009 - 15:43

    Bineke:

    Have a verry good time in Belfast I follow you by mail.

    Graetings from Oostwold
    liefs Bineke

  • 01 Februari 2009 - 16:14

    Henriet:

    Hoi Tjarda,
    Een hele goede vlucht en heel veel plezier in Belfast. We zullen je site volgen.
    Liefs Henriet, Edwin en Teun

  • 01 Februari 2009 - 16:24

    Aafke:

    Hey Tjar

    Een hele goede reis en veel plezier in Belfast maak er een fijne tijd van.

    Liefs en een dikke knuffel Aafke

  • 01 Februari 2009 - 18:10

    Jacqueline:

    Een hele goede vlucht en heel veel plezier Belfast!!

    Liefs Theo, Jacqueline, Lisa & Niek

  • 01 Februari 2009 - 19:13

    Juulke:

    Heey Tjar! Hele goeie reis! Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt! Kan me voorstellen dat je vannacht niet helemaal rustig zult slapen!

    Liefs,
    Your sis!

  • 01 Februari 2009 - 19:39

    Wienie Dommisse:

    Veel plezier in Belfast en een goede reis morgen. Groeten van ons allen uit Zeeland

  • 02 Februari 2009 - 00:03

    Linda Boersma:

    Hi tjar! Finally..kun jij ook beginnen aan je reis! Hoop dat het allemaal goed gaat en laat ff weten of je veilig bent aangekomen..Xx

  • 02 Februari 2009 - 08:39

    Griëtte:

    Eindelijk is het zover! :) Je gaat het vast super hebben en doen daar! Geniet ervan en goede vlucht. We zullen je volgen! Heel veel liefs Bas, Griëtte en Sam

  • 02 Februari 2009 - 09:01

    Rita:

    Nou meissie, het is zo ver.We wensen je voor de komende 3 maanden een super tijd daar in Belfast en natuurlijk gaan we je volgen! !
    Dikke knuf van ons en een poot van Boris :D
    liefs,Rita en Harry

  • 02 Februari 2009 - 12:53

    Frank:

    Nou, vandaag zul je er dan zitten, de sleutel krijgen etc.
    Ben benieuwd hoe je het daar hebt!

  • 02 Februari 2009 - 20:18

    Janny Kruiter:

    Hoi lieve Tjarda,
    hopelijk heb je een goede reis gehad en heb je een goed onderdak gekregen.
    Veel leerplezier en geniet van je vrije tijd.
    Je zullen je deze maanden volgen via "waar ben jij"
    en we hopen je regelmatig een berichtje te sturen. lieve groet, tante Janny

  • 02 Februari 2009 - 20:32

    Marianne:

    Hoi Meisje,

    je bent veilig aangekomen.
    en!een mooi huis.Geniet van dit prachtige moment in je leven. Een unieke kans.Kijk voor mij naar de mooie dieren en de natuur!
    Veel liefs,

    Marianne.

  • 02 Februari 2009 - 21:14

    Eddy En Roelie:

    We lezen net bij de berichtjes dat je goed bent aangekomen!! Een hele geruststelling voor thuis en familie!
    We blijven je volgen dus.......
    lieve groet uit het ookzo mooie Schoonebeek

  • 03 Februari 2009 - 08:47

    Mams Anneke:

    besef je wel wat voor een geliefd mens je bent, gezien de vele reactie´s?.
    Dikke kus.

  • 03 Februari 2009 - 14:13

    Je Overbuurvrouw:

    Hoi Tjarda, ik mis in je opsomming van mensen die je gaat missen je overbuurvrouw! Ik las op de krant het adres waar ik je reisverhalen op kan lezen. Dat is wel een super leuke manier om je thuisfront op de hoogte te houden. Ik wens je veel plezier en ik zal regelmatig de site bezoeken om foto's te zien en ervaringen te lezen.
    Groetjes Ageeth.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tjarda

3 maanden Belfast samen met Maaike, Merel en Jos. De 3 maanden gaan bol staan van: - nieuwe cultu(u)r(en) ontdekken - nieuwe mensen leren kennen - vakken volgen aan St. Mary's University - werken aan m'n masterproject - lol hebben

Actief sinds 19 Nov. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 16221

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: