Pictures - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu Pictures - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tjarda Kruiter - WaarBenJij.nu

Pictures

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

09 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hey mensen, hier nog even een kort berichtje.
Als je wat foto's wil zien van onze eerste week in Belfast, dan moet je even deze link klikken:

Have fun ;)

• 09 Februari 2009 - 19:37

Juul:

Heey Tjar! Foto's zien er leuk uit! Jullie vermaken je wel volgens mij! Ik denk dat wij niet veel pubs zullen zien!

Enjoy!xx

• 09 Februari 2009 - 19:46

Mams Anneke:

leuke foto´s hoor meiske. Het zal wel weer een heel mooi digitaal album worden gezien deze eerste foto´s. En wat komt er nog allemaal.... Maak er heeeeel veel, dit doe je nooit weer in deze bezetting, denk ik.

• 09 Februari 2009 - 20:12

Frank:

Heel erg leuke foto's dear!
    Lijkt me echt geweldig dat je zoveel kennis kan opdoen van cultuur in Britain..

• 10 Februari 2009 - 07:39

Bineke:

He Tjar

Zo te zien aan de foto,s vermaken jullie je wel.
    Leuk he dat Ierse muziek ik heb een soort gelijke foto gemaakt in een Ierse pub waar we aan het eten waren.
    Hier alles oke repetities gingen goed zondag maar er waren wat mensen afwezig dus moesten we dat even oplossen. Wilma had goed gezongen in de kerk Alleke zei kippevel dus dan weet je het wel.
    Nu de groetjes maar weer van hier tot je volgende mail.

Liefs Bineke

• 10 Februari 2009 - 07:43

Rudy Veiga Da Palma:

Aan de foto's te zien hebben jullie dikke lol daar - ga zo door!

• 10 Februari 2009 - 08:57

Jeltsje:

Leuke foto's! Wat een mooi gebouw die City hall!

XX

• 10 Februari 2009 - 09:53

Hej!
    Het ziet er erg gezellig uit bij jullie, leuk dat je het zo naar je zin hebt!

• 10 Februari 2009 - 15:40

Roelie:

Ben het met iedereen eens: Mooie foto's, gezellige boel,nog veel plezier, en kijk uit naar de volgende foto's!!!
    liefs van een tante

• 11 Februari 2009 - 10:03

Jacqueline:

Leuke foto's!!!

Liefs van ons

• 12 Februari 2009 - 12:57

Rita:

Hey meis,

leuke foto's hoor.Had al wel de indruk dat jullie je daar goed konden vermaken door je blog, maar nu met de foto's erbij weet ik het zeker.Jullie zitten daar 3 maanden puur te genieten :D :D :D
    groetjes,Harry en Rita

• 12 Februari 2009 - 14:12

Evelien:

hoi Tjarda,
    wat beleef je veel in 1 week! Leuke foto´s en ben blij voor je dat je het daar zo naar je zin hebt.
    groetjes Evelien

• 12 Februari 2009 - 14:38

Moniek:

Hey girl,
    just wanted to let you know: booked my ticket!!!
    Zaterdagochtend kom ik om 08.50 aan en woensdagavond rond 08.00 ga ik weer terug.
    Ik heb er zin in, we hebben het er nog over. Btw foto's zien er super uit. Can't wait...
    xxx Mo

• 12 Februari 2009 - 19:14